poniedziałek, 31 grudnia 2012

31.12.2012

Witajcie!

Na początku tego roku, który właśnie mija, nawet przez myśl mi nie przeszło, że tyle u mnie się zmieni. Nauczyłam się robić wiele rzeczy, przyszedł mi do głowy pewien szalony plan, który właśnie realizuję, zaczęłam pisać bloga i ktoś jeszcze go czyta i obserwuje...

Dziękuję, ze jesteście, podczytujecie, komentujecie.
Dziękuję moim obserwatorom: emiliarus, ani121971, Wiktorii, Kubie, Joannie, Basji, Anicie Manicie, Adamowi, Małgorzacie, Agnieszce, Kawusiowej i Dzikusce - za to, że jesteście i czytacie, jak tu sobie raczkuję w blogowym świecie.



Wam wszystkim życzę, żeby ten nowy rok wypełniony był radością, dobrem i nadzieją. I oczywiście twórczą pasją ;)

To co? Do zobaczenia w przyszłym roku, prawda?
Rosea

5 komentarzy:

  1. Oczywiście, że tak. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już w tym, już w tym :) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, no tak. Już, już :) Dziękuję Wam.

    OdpowiedzUsuń
  4. trudno nie podglądać i podczytywać tak fajnego bloga :)
    Rosea - w Nowym Roku wypłynięcia na szersze wody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) (rumienię się, wiesz?)

    OdpowiedzUsuń